Four Reasons Hungary

RÓLUNK

Fodrász vagy? Regisztrálj a kedvezményes BMR Try-It csomagért!

Jogod van ahhoz, hogy szépnek érezd magad!
A Four Reasons fodrászmárka minden nap kiáll érted.

A Four Reasons sohasem volt tipikus és átlagos szépségipari márka. Utazásunk huszonvalahány éve kezdődött Finnországban, de erről a mára már elég hosszú történetről újra és újra eszünkbe jut a rút kiskacsa meséje. Tessék, most megosztjuk veled a hiteles Four Reasons sztorit és Four Reasons filozófiát!

Kezdetben volt a Nagy Semmi, de mellette ott állt néhány gyors észjárású, szenvedélyes srác, aki hitt magában, és nagyszerűen működött együtt a többiekkel. Olyan segítőkészek és jófejek voltak, hogy lassan mindenki elkezdett hinni bennük – sőt, ezeknek a srácoknak a hatására még saját magukban is. Lépésről-lépésre született meg a Nagy Csapat, tele olyan emberekkel, akik tüzes szenvedélyüket tették bele a munkájukba, még több vállalkozó szellemet és kedvet adtak a bandának. Ez az egyre népesebb társaság új lendületet, friss szelet hozott, vakmerőséget, hitelességet és rengeteg jó érzést adott a fodrász szakmának. És azóta is ezen az úton jár. Ma ők képviselik a Leglelkesebb Munkaközösséget (1) a szépségiparban, és Finnországban nekik van a legtöbb Elégedett Ügyfelük (2) a fodrászati cikkek kereskedelmének területén. Pont így változott a rút kiskacsa gyönyörű hattyúvá: a Four Reasons megnőtt és megszépült, a márka ma a legsikeresebb fodrászmárka, Finnországban piacvezető.

We Love The Real You

A Four Reasons a felnőttkort elérve is ugyanolyan lelkes és merész, mint amikor az évek és a sok tapasztalat még nem ruházta fel felelősséggel. Cégünk ikonja, a Four Reasons márka tükrözi legjobban társaságunk értékeit: emberközpontúság, szenvedély, hitelesség és persze Te, a te személyed. Ezeket az értékeket igyekeztünk bebelegyúrni a szlogenünkbe is: „We love the real you”, magyarul „Mi olyannak szeretünk, amilyen vagy”. Számunkra minden ember, az utolsó hajszáláig pont úgy szép, jó és értékes, ahogy van.

Mi, itt a Four Reasons-nél a nagycsaládosok számát gyarapítjuk, és még rengeteg szabad helyünk van mindenkinek, aki a saját ösvényét tapossa. Mint egy kirakós darabja, jól illesz Te is hozzánk! Megyünk előre, viszünk magunkkal téged is, síkra szállunk a sokszínűségért, és megvédjük mindenkinek a jogát arra, hogy gyönyörűnek érezze saját magát. Ezen az úton vezet minket a felelősség, a megalkuvásra képtelenség, a nyitottság minden újra, a társadalmi, közösségi elfogadás mellett a végtelen lelkesedés és az örökös szenvedély, hogy mindig tanuljunk valami újat. Széles váll kell, hogy elbírja ennek a sok, kritikus üzenetnek a cipelését és terjesztését. A Four Reasons erős márka – erős zászló, erős szélben!

A Four Reasons termékportfólió motorja a környezeti, vállalati és közösségi felelősségvállalás

Márkánk 2020-as reformja nagyszerű lehetőséget biztosított nekünk arra, hogy új formuláink és új csomagolásaink a lehető legkorszerűbb alapanyagokból készüljenek azért, hogy minden addigi felülmúlva teljesítsék a környezetbarát és vegán kritériumokat. Újrahasznosított műanyagot és bio-műanyagot választottunk alapanyagnak új termékeink csomagolásához, és ma sem kötöttünk kompromisszumot a termék hatékonyságát és a vásárlói élményt illetően. Termékfejlesztésünk odafigyel a csomagolóanyagok újrahasznosíthatóságára, sőt a lehető legegyszerűbb és legvilágosabb módon összpontosítunk az újrahasznosításról szóló kommunikációnkra is.

Erős márkakoncepciónk a fodrászokat támogatja

A szépség érzése alapvetően az ember pozitív önképéből fakad. Pozitív énkép csak határozott önértékeléshez kapcsolódhat, rengeteg tanulmány bizonyítja, hogy az önmagunkról alkotott pozitív kép milyen jelentős hatással van az ember jó közérzetére és mentális egészségére. Képességünk arra, hogy gyönyörűnek érezzük magunkat azt jelenti, hogy látjuk és elfogadjuk sokrétű, sokszínű, sokoldalú lényünket, és ha így van, akkor pontosan olyannak szeretjük magunkat, amilyenek vagyunk. Felvállaljuk tökéletes tökéletlenségünket. Mi arra bátorítunk mindenkit, hogy ne csak a külső, sokkal inkább a belső tulajdonságokra összpontosítson, és komplett egésznek lássa önmagát: mindenhogyan szépnek. Olyan egésznek, aki megérdemli, hogy szeressék, tiszteljék, és elfogadják őt olyannak, amilyen, függetlenül külalakjától, megjelenésétől, ízlésétől.

Egy fodrásznak komoly lehetősége van arra, hogy támogassa, segítse fejleszteni vendége pozitív énképét, de ehhez bizony szüksége van saját stabil önértékelésére, hiszen ezzel dolgozik. Mi, itt a Four Reasons csapatban úgy érezzük, a mi felelősségünk fodrászaink pozitív önértékelésének erősítése. Megújult tréningkoncepciónk már körvonalazódik, benne pedig a határokat feszegetjük: a ”feeling beautiful”, magyarul „érezd a szépséget” szakértőjévé tesszük fodrászainkat. Nemcsak technikai ismeretek megszerzését patronáljuk, de segítünk a fodrászoknak két lábbal jelen lenni a világban, és jóban lenni önmagukkal, a vendégeikkel. Nagyot lendítünk a szakmai önértékelésen, a vendégekkel történő kommunikáción, ha kihozzuk minden fodrászból a saját gondolatait, mert hisszük, hogy ez teszi lehetővé a fodrász számára azt, hogy minden egyes hajtincsből kihozza a maximumot, és megcsinálja azt a frizurát, pont abban a stílusban, ami a legjobban illik vendége egyéniségéhez.

Profik vagyunk a hajápolás területén, sokat tudunk tenni és segíteni itt, hogy az emberek felismerjék saját egyéniségüket, csodás tulajdonságaikat, tegyék le a hajuk miatti aggódást, és csak egyszerűen érezzék szépnek magukat. Ezt a gondolatot szem előtt tartva, kihívjuk az egész fodrász szakmát, hogy csatlakozzon hozzánk, és szórja tele a világot ezzel a pozitív üzenettel!

(1) Employee Survey/Munkavállalói felmérés. 2016–2018, Corporate Spirit Oy

(2) Corporate Image Survey in the Hairdressing Sector/Vállalati arculat felmérése a hajápolási szektorban. 2016–2018, Otantatutkimus Oy