Fodrász vagy? Regisztrálj a kedvezményes BMR Try-It csomagért!
Márkánk Finnországból származik, ahol a világon a legtisztább a levegő, de ott csak két dolognak vagyunk igazán bővében: fának és víznek. Ember nem lakik túl sok nálunk, ezért tudjuk, milyen értékes az, ha együtt, közösségben dolgozunk, ha együtt fejlődünk. Hiszünk az egyenlő esélyekben, a jó érzésekben, felelősséget vállalunk saját döntéseinkért és egymásért. A természethez egészen egyedi a viszonyunk: mindenkor tiszteletben tartjuk a környezetet, ahol élünk. Működésünk alapja a tudatosság, a jelenlét, az odafigyelés. A fenntarthatóság gondolata természetes számunkra. Four Reasons azt jelenti: négy ok, négy indok, négy lehetőség. Ez az a fodrászmárka, ahol mindig minden okkal történik!
Nem tudod, vagy nem akarod bepréselni hétköznapi szükségleteid közé a menő hajkozmetikum használatát? Elvagy a rendszeres fodrászszalonba járás nélkül is? Végül is bárki jól elboldogul akkor is, ha nincs fodrásza. De nem! A haj és a hajápolás napi rutinja igenis Nagy Dolog. Örömet okoz. Fontos nekünk.
Emberi identitásunk komoly részét képezi a hajunk minősége, a hajviseletünk. A haj állapota beleszól jó és rossz közérzetünkbe, a frizura alapvető eszköze stílusnak, önkifejezésnek. A haj, és ahogyan azt viseled, tükrözi önértékelésedet, megmutatja, mit gondolsz magadról, hogyan érzed magadat a testedben. Belegondoltál már, hogy emberi kapcsolódásaidba a hajad látványa hamarabb érkezik meg, mint a pillantásod? Szelfid legalább 60%-a a hajad. Innen indulunk, amikor a felelősségről beszélünk. Ezért nem használsz akármilyen hajápolót, és a Four Reasons márka sem éri be azzal, ami a keze ügyébe kerül. Hatással akarunk lenni a világra, egymásra.
Oké, most te jössz! Állj meg egy pillanatra, nézz körül, és gondold végig, te mit tehetnél közös otthonunkért, a Földért? Mivel járulhatnál hozzá közös céljaink eléréséhez? Mi ment meg minket? Mire leszünk büszkék?
Sok évvel ezelőtt eldöntöttük, hogy kivesszük a részünket a felelős termelésből, és szorgalmazzuk a tudatos fogyasztást. Zöldnél is zöldebb megoldások? Nekünk ez nem probléma. A kutatás-fejlesztés területén csak abba az irányba mozdulunk, ahol a termék életciklusa felelős döntésekre épülhet, és teljesíti a fenntartható fejlődés minden elvárását. A tudatos hozzáállás és a széleskörű felelősségvállalás finn szemléletünk alapja. Nézzük, mi az, amit már megvalósítottunk:
#1VEGÁN TERMÉKPALETTA
Vegán hajkozmetikum az, amely nem tartalmaz semmilyen állati eredetű összetevőt. Tipikus állati eredetű hatóanyag lehet a formulában: selyem, keratin, kollagén, lanolin, méhviasz, valamint állati fehérjék és azok kivonatai. Ezeket a nyersanyagokat kondicionáló és regeneráló tulajdonságaik miatt alkalmazzák, mert extra fényt adnak a hajnak, és feljavítják az ápoló anyagok konzisztenciáját. De a hajkozmetikumokban használt állati összetevők mindegyikének létezik már régóta növényi vagy szintetikus alternatívája. Mi ezeket használjuk.
Nem szabad összetéveszteni a vegán összetevőket, az állatísérletektől mentes összetevőkkel. A vegánság az alapanyag eredetére utal, míg az erőszakmentesség a hatóanyag tesztelési és fejlesztési folyamatára. Four Reasons termékben kizárólag minősített forrásból alkalmazunk alapanyagot, ismert és elismert európai beszállítóktól. Az uniós jogszabályok értelmében, 2009 óta tilos a kozmetikai alapanyagok állatokon történő tesztelése. Termékeinket és azok egyetlen összetevőjét sem teszteljük állatokon, soha nem is teszteltük, sőt egyetlen partnerünk sem végez állatkísérleteket.
#2 KÖRNYEZETBARÁT, ÚJRAHASZNOSÍTOTT CSOMAGOLÁS
Csomagolási alternatívákat folyamatosan vizsgálunk az adott csomagolóanyag környezetbarátsága szerint. Megcéloztuk a kukában landoló csomagoló anyagok mennyiségének csökkentését is. Néhány évvel ezelőtt teljes termékportfóliónk összes csomagolása megújult, ezzel pedig üres flakonjaink 99%-a lett újrahasznosítható. Kiskereskedelmi termékeink műanyag csomagolását újrahasznosított műanyagból gyártjuk, szívesen alkalmazunk bioplasztikot is. Festékes tubusaink alapanyaga a végtelenszer újrahasznosítható alumínium.
#3 MEGÚJULÓ ENERGIA
Termékfejlesztéseink alapja a szigorú minőségbiztosítás és a Helyes Termelési Gyakorlatnak (GMP / Good Manufacturing Practise) megfelelő gyártás. Termékeinket kizárólag olyan ISO 22716 tanúsítvánnyal rendelkező üzemekben gyártjuk, amelyek igazolni tudják gyártási folyamataik minden részletét a GMP előírásainak megfelelően. Ezen felül elvárjuk, hogy a gyártó üzemek rendelkezzenek az ISO 9001 és/vagy ISO 14001 környezetvédelmi tanúsítvánnyal.
Az összes Four Reasons hajápolót Finnországban gyártjuk – ezek helyben, a saját gyárunkban készülnek, amely 100%-ban megújuló szélenergiával működik.
#4 TUDATOS FOGYASZTÁS
Azok a termékek, amelyek megfelelnek az igényeidnek, és van konkrét elvárásod is velük szemben, sőt el is használod mindet az utolsó cseppig – na, ezek a kritériumok jelentik a fenntartható fogyasztást.
Határozott célunk, hogy csökkentsük fodrászaink véletlenszerű, intuitív és random vásárlásainak számát, hogy etikus, megbízható szakmai segítséget nyújtsunk olyan technikai anyagok kiválasztásában, amelyeket konkrét folyamatokhoz illesztünk. A Four Reasons termékek azt adják, amit ígérnek, olyan rendszert alkotnak, amely minden fodrászunk számára jól érthető, könnyen megtanulható és mindig elérhető.
Legfontosabb feladatunknak azt tekintjük, hogy a varázslatos fodrász-szakma kreatív, interaktív, egyedi szenvedéllyel végzett, kézműves hagyományait átmentsük a jövőbe, visszaállítsuk a megbecsülést, valamint rendre új értékeket is teremtsünk. Szívvel, lélekkel, szeretettel és tisztelettel tesszük mindezt, kompromisszumok nélkül megfelelve minden 21. századi követelménynek, de követve a szakma alapszabályait.
Közben az ENSZ Fenntartható Fejlődési Programja ambiciózus célokat tűzött ki a világ legnagyobb kihívást jelentő környezeti és esélyegyenlőtlenségi problémáinak megoldására. Márkánk letette a voksát az ENSZ erőfeszítései mellett, és ezek meghatározzák mindennapi döntéseink irányát, testet öltenek konkrét cselekvéssorok formájában azért, hogy végül jó hatással legyenek közös jövőnkre. A társadalmi felelősségvállalás szerves része működésünknek, fejlesztési stratégiánknak.
Az ENSZ fenntarthatósági céljai közül a Four Reasons három olyan témát választott, amely releváns az üzleti tevékenységünk szempontjából, és amelyen keresztül a legjobban tudjuk befolyásolni partnereink által is fontosnak tartott ügyeket.
Fenntarthatósági munkánk során az alábbi témákra összpontosítunk:
Mindenből a legjobbra van szükségünk, amikor az a célunk, hogy a teljesítményünk egyre jobb legyen, jó érzéseket váltson ki másokból, és kihozza belőlünk önmagunk legjobb verzióját. A kiválóság igénye minden pillanatban ezer kreatív újítást és forradalmi gondolatot hív életre. Csak a legjobb minőségű alapanyagokat használjuk fel, csak a legkorszerűbb technológiákkal dolgozunk – józan eszünk és erkölcsi rendszerünk is ezt diktálja.
De van itt még valami! Korunk egyik legsúlyosabb kérdése a mentális egészségünk. Az ENSZ egészségügyi és jóléti céljai kimondják, hogy az ember pszichikai fejlesztésével számos más súlyos, nem fertőző betegség megelőzhető. A szépségipar szereplőjeként különösen aggaszt minket a fiatal felnőttek megjelenésével kapcsolatos társadalmi nyomás, amelynek tanúi vagyunk a közösségi médiában. Iparágunk egésze kétségtelenül hozzájárult a magas, sokszor irreális elvárásokhoz, de ahelyett, hogy márkánk a probléma része lenne, a megoldás kulcsa akar lenni. Ezen dolgozunk!
A profi fodrászok kulcsszerepet játszanak vendégeik önbizalomnövelésében, a Good Hair Day tulajdonképpen az ő kezükben van. Ezért egy fodrász munkája olykor nemcsak fizikailag, de lelkileg is megterhelő tud lenni. Szakmai partnerként felelősnek érezzük magunkat a fodrászok testi-lelki egészségéért, és azt szeretnénk, hogy amennyire az lehetséges, megkönnyítsük a munkájukat, levegyük a felesleges terheket róluk, és ezek helyett sok könnyed érzést rakjunk rájuk. Elhatároztuk, hogy a Four Reasons márkának lesznek a legegészségesebb vásárlói. Nemcsak üres frázis számunkra a maximális elégedettség, a sikerélmény, a szeretet és az öröm. Profi fodrászok anyagi, testi és lelki jólétét és egészségét szolgáljuk működésünkkel és minden döntésünkkel.amikor