Four Reasons Hungary

RÓLUNK

Fodrász vagy? Regisztrálj a kedvezményes BMR Try-It csomagért!

Zöldnél is zöldebb megoldások

FENNTARTHATÓSÁG? FONTOS NEKÜNK!

Márkánk Finnországból származik, ahol a világon a legtisztább a levegő, de ott csak két dolognak vagyunk igazán bővében: fának és víznek. Ember nem lakik túl sok nálunk, ezért tudjuk, milyen értékes az, ha együtt, közösségben dolgozunk, ha együtt fejlődünk. Hiszünk az egyenlő esélyekben, a jó érzésekben, felelősséget vállalunk saját döntéseinkért és egymásért. A természethez egészen egyedi a viszonyunk: mindenkor tiszteletben tartjuk a környezetet, ahol élünk. Működésünk alapja a tudatosság, a jelenlét, az odafigyelés. A fenntarthatóság gondolata természetes számunkra. Four Reasons azt jelenti: négy ok, négy indok, négy lehetőség. Ez az a fodrászmárka, ahol mindig minden okkal történik!

FELELŐS VÁLASZTÁSOKRA ÉPÍTETT
21. SZÁZADI TERMÉKPALETTA

Nem tudod, vagy nem akarod bepréselni hétköznapi szükségleteid közé a menő hajkozmetikum használatát? Elvagy a rendszeres fodrászszalonba járás nélkül is? Végül is bárki jól elboldogul akkor is, ha nincs fodrásza. De nem! A haj és a hajápolás napi rutinja igenis Nagy Dolog. Örömet okoz. Fontos nekünk.

Emberi identitásunk komoly részét képezi a hajunk minősége, a hajviseletünk. A haj állapota beleszól jó és rossz közérzetünkbe, a frizura alapvető eszköze stílusnak, önkifejezésnek. A haj, és ahogyan azt viseled, tükrözi önértékelésedet, megmutatja, mit gondolsz magadról, hogyan érzed magadat a testedben. Belegondoltál már, hogy emberi kapcsolódásaidba a hajad látványa hamarabb érkezik meg, mint a pillantásod? Szelfid legalább 60%-a a hajad. Innen indulunk, amikor a felelősségről beszélünk. Ezért nem használsz akármilyen hajápolót, és a Four Reasons márka sem éri be azzal, ami a keze ügyébe kerül. Hatással akarunk lenni a világra, egymásra.

Oké, most te jössz! Állj meg egy pillanatra, nézz körül, és gondold végig, te mit tehetnél közös otthonunkért, a Földért? Mivel járulhatnál hozzá közös céljaink eléréséhez? Mi ment meg minket? Mire leszünk büszkék?

 

 

 

FOUR REASONS FENNTARTHATÓSÁG

Sok évvel ezelőtt eldöntöttük, hogy kivesszük a részünket a felelős termelésből, és szorgalmazzuk a tudatos fogyasztást. Zöldnél is zöldebb megoldások? Nekünk ez nem probléma. A kutatás-fejlesztés területén csak abba az irányba mozdulunk, ahol a termék életciklusa felelős döntésekre épülhet, és teljesíti a fenntartható fejlődés minden elvárását. A tudatos hozzáállás és a széleskörű felelősségvállalás finn szemléletünk alapja. Nézzük, mi az, amit már megvalósítottunk:

#1VEGÁN TERMÉKPALETTA

Vegán hajkozmetikum az, amely nem tartalmaz semmilyen állati eredetű összetevőt. Tipikus állati eredetű hatóanyag lehet a formulában: selyem, keratin, kollagén, lanolin, méhviasz, valamint állati fehérjék és azok kivonatai. Ezeket a nyersanyagokat kondicionáló és regeneráló tulajdonságaik miatt alkalmazzák, mert extra fényt adnak a hajnak, és feljavítják az ápoló anyagok konzisztenciáját. De a hajkozmetikumokban használt állati összetevők mindegyikének létezik már régóta növényi vagy szintetikus alternatívája. Mi ezeket használjuk. 

Nem szabad összetéveszteni a vegán összetevőket, az állatísérletektől mentes összetevőkkel. A vegánság az alapanyag eredetére utal, míg az erőszakmentesség a hatóanyag tesztelési és fejlesztési folyamatára. Four Reasons termékben kizárólag minősített forrásból alkalmazunk alapanyagot, ismert és elismert európai beszállítóktól. Az uniós jogszabályok értelmében, 2009 óta tilos a kozmetikai alapanyagok állatokon történő tesztelése. Termékeinket és azok egyetlen összetevőjét sem teszteljük állatokon, soha nem is teszteltük, sőt egyetlen partnerünk sem végez állatkísérleteket.

#2 KÖRNYEZETBARÁT, ÚJRAHASZNOSÍTOTT CSOMAGOLÁS

Csomagolási alternatívákat folyamatosan vizsgálunk az adott csomagolóanyag környezetbarátsága szerint. Megcéloztuk a kukában landoló csomagoló anyagok mennyiségének csökkentését is. Néhány évvel ezelőtt teljes termékportfóliónk összes csomagolása megújult, ezzel pedig üres flakonjaink 99%-a lett újrahasznosítható. Kiskereskedelmi termékeink műanyag csomagolását újrahasznosított műanyagból gyártjuk, szívesen alkalmazunk bioplasztikot is. Festékes tubusaink alapanyaga a végtelenszer újrahasznosítható alumínium. 

#3 MEGÚJULÓ ENERGIA 

Termékfejlesztéseink alapja a szigorú minőségbiztosítás és a Helyes Termelési Gyakorlatnak (GMP / Good Manufacturing Practise) megfelelő gyártás. Termékeinket kizárólag olyan ISO 22716 tanúsítvánnyal rendelkező üzemekben gyártjuk, amelyek igazolni tudják gyártási folyamataik minden részletét a GMP előírásainak megfelelően. Ezen felül elvárjuk, hogy a gyártó üzemek rendelkezzenek az ISO 9001 és/vagy ISO 14001 környezetvédelmi tanúsítvánnyal.
Az összes Four Reasons hajápolót Finnországban gyártjuk – ezek helyben, a saját gyárunkban készülnek, amely 100%-ban megújuló szélenergiával működik.

#4 TUDATOS FOGYASZTÁS

Azok a termékek, amelyek megfelelnek az igényeidnek, és van konkrét elvárásod is velük szemben, sőt el is használod mindet az utolsó cseppig – na, ezek a kritériumok jelentik a fenntartható fogyasztást.

Határozott célunk, hogy csökkentsük fodrászaink véletlenszerű, intuitív és random vásárlásainak számát, hogy etikus, megbízható szakmai segítséget nyújtsunk olyan technikai anyagok kiválasztásában, amelyeket konkrét folyamatokhoz illesztünk. A Four Reasons termékek azt adják, amit ígérnek, olyan rendszert alkotnak, amely minden fodrászunk számára jól érthető, könnyen megtanulható és mindig elérhető.  

Fenntarthatósági céljaink

Legfontosabb feladatunknak azt tekintjük, hogy a varázslatos fodrász-szakma kreatív, interaktív, egyedi szenvedéllyel végzett, kézműves hagyományait átmentsük a jövőbe, visszaállítsuk a megbecsülést, valamint rendre új értékeket is teremtsünk. Szívvel, lélekkel, szeretettel és tisztelettel tesszük mindezt, kompromisszumok nélkül megfelelve minden 21. századi követelménynek, de követve a szakma alapszabályait.

Közben az ENSZ Fenntartható Fejlődési Programja ambiciózus célokat tűzött ki a világ legnagyobb kihívást jelentő környezeti és esélyegyenlőtlenségi problémáinak megoldására. Márkánk letette a voksát az ENSZ erőfeszítései mellett, és ezek meghatározzák mindennapi döntéseink irányát, testet öltenek konkrét cselekvéssorok formájában azért, hogy végül jó hatással legyenek közös jövőnkre. A társadalmi felelősségvállalás szerves része működésünknek, fejlesztési stratégiánknak. 

Az ENSZ fenntarthatósági céljai közül a Four Reasons három olyan témát választott, amely releváns az üzleti tevékenységünk szempontjából, és amelyen keresztül a legjobban tudjuk befolyásolni partnereink által is fontosnak tartott ügyeket.

Fenntarthatósági munkánk során az alábbi témákra összpontosítunk:

Egészségvédelem és jó közérzet

Tudatos fogyasztás

Klímavédelem

Mindenből a legjobbra van szükségünk, amikor az a célunk, hogy a teljesítményünk egyre jobb legyen, jó érzéseket váltson ki másokból, és kihozza belőlünk önmagunk legjobb verzióját. A kiválóság igénye minden pillanatban ezer kreatív újítást és forradalmi gondolatot hív életre. Csak a legjobb minőségű alapanyagokat használjuk fel, csak a legkorszerűbb technológiákkal dolgozunk – józan eszünk és erkölcsi rendszerünk is ezt diktálja.

De van itt még valami! Korunk egyik legsúlyosabb kérdése a mentális egészségünk. Az ENSZ egészségügyi és jóléti céljai kimondják, hogy az ember pszichikai fejlesztésével számos más súlyos, nem fertőző betegség megelőzhető. A szépségipar szereplőjeként különösen aggaszt minket a fiatal felnőttek megjelenésével kapcsolatos társadalmi nyomás, amelynek tanúi vagyunk a közösségi médiában. Iparágunk egésze kétségtelenül hozzájárult a magas, sokszor irreális elvárásokhoz, de ahelyett, hogy márkánk a probléma része lenne, a megoldás kulcsa akar lenni. Ezen dolgozunk!

A profi fodrászok kulcsszerepet játszanak vendégeik önbizalomnövelésében, a Good Hair Day tulajdonképpen az ő kezükben van. Ezért egy fodrász munkája olykor nemcsak fizikailag, de lelkileg is megterhelő tud lenni. Szakmai partnerként felelősnek érezzük magunkat a fodrászok testi-lelki egészségéért, és azt szeretnénk, hogy amennyire az lehetséges, megkönnyítsük a munkájukat, levegyük a felesleges terheket róluk, és ezek helyett sok könnyed érzést rakjunk rájuk. Elhatároztuk, hogy a Four Reasons márkának lesznek a legegészségesebb vásárlói. Nemcsak üres frázis számunkra a maximális elégedettség, a sikerélmény, a szeretet és az öröm. Profi fodrászok anyagi, testi és lelki jólétét és egészségét szolgáljuk működésünkkel és minden döntésünkkel.amikor 

 

Nem félünk a változástól. Évek óta komolyan vesszük és tanuljuk a szelektív szemétgyűjtést, az újrahasznosítást, a víz- és energiatakarékosságot. Flakonjaink 100%-ban lebomlanak, az általunk felhasznált papírért nem irtanak ki erdőket, vizet nem szennyezünk. Nem nyomtatunk felesleges dolgokat, élünk a 21. századi technológiákkal. Csomagolóanyagainkra mindig megkeressük a legalkalmasabb és legkorszerűbb ökológiai alternatívát. Az általunk felhasznált összes műanyagot már rég környezetbarát megoldással helyettesítettük – a cukorgyártás melléktermékéből, az óceánok szemetéből, de akár kiürült tejesflakonokból is képesek vagyunk értéket teremteni. Termékeink kiváló minősége, fenntarthatósága és biztonságos használata fontos nekünk. Csak annyit utazunk és utaztatunk, amennyit feltétlenül szükséges. Az általunk kiszállított csomagok talán nem a legcsinosabbak, nem is annyira menők, de őszintén nem is lehetne a mi stílusunk a környezetrombolás csak azért, hogy valami más jobban tetsszen a szemünknek. Ha azt állítjuk, hogy a szépség nem csak egy alakban és méretben létezik,  ez vonatkozzon a csomagolásra is! 
Célunk, hogy karbonlábnyomunk egyre kisebb legyen. Termékfejlesztéseink együttműködő partnere csak olyan gyár lehet, amely az iparág legmodernebb technológiáit használja, és a legképzettebb vegyészeit alkalmazza. Márkánk, a Four Reasons, komplett háttérországával együtt, 2035-re karbonsemleges lesz. Szisztematikusan megrajzolt térképünk is van már a karbonsemleges üzemelés irányába tett lépéseinkhez. Klímacélunk, hogy üzemelésünk, közlekedésünk és szállítmányozásunk egyetlen területén sem maradjon a széndioxid-kibocsátás morzsája sem. Mit kell tennünk legelőször ezügyben? Tudjuk, hogy a fosszilis energiahordozók felhasználásának csökkentése az éghajlatváltozás, a globális felmelegedés megállításának egyetlen módja, ezért először is erre koncentrálunk. Nem használjuk fel azt, amit nem tudunk újratermelni! Minden partnerünket is ebbe az irányba toljuk, támogatunk minden olyan változást a fodrász-szalonokban is, ami a megújuló energiára épít, és tudatosan emeli a prioritások közé az energiahatékonyságot.

Szeretnél többet tudni? Ragadj telefont és hívj minket bátran!

1st Lastname

CEO

1st Lastname

CEO

1st Lastname

CEO